Płatności oraz dostawa towaru

1. Wszystkie ceny Towarów dostępnych na stronie Sklepu są podawane w polskich złotych i mają wartość brutto ( z podatkiem VAT) ale nie zawierają kosztów dostawy. Koszty te zostaną dodane w momencie gdy Kupujący będzie składał zamówienie znajdując się na odpowiedniej do tego podstronie Sklepu.
 
2. Odbiór osobisty Towaru przez Klienta w siedzibie Sprzedawcy jest bezpłatny i odbywa się w godzinach wskazanych w § 4 ust. 2 Regulaminu po uprzednim umówieniu się drogą telefoniczną ze Sprzedawcą.
 
3. Klient ma do wyboru następujące formy płatności za zamówione Towary:
a) przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy
 
                      nr konta: 11 1050 1070 1000 0091 1748 6978

b) za pośrednictwem serwisu płatności Przelewy24
 
4. Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji (do wysyłki) niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym:
a) w przypadku przedpłaty przelewem na konto Sprzedawcy wysyłka będzie realizowana dopiero po wpłynięcia zapłaty za Towar;
b) przy przedpłacie przelewem za pomocą systemu Przelewy24 realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu Przelewy24 o dokonaniu płatności przez Klienta
 
5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku zamówień niezrealizowanych z winy Klienta, a w szczególności w przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru Towaru, podania błędnego adresu dostawy.
 
6. Sprzedawca dostarcza zamówione Towary za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD (Dostawców). Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji plus przewidywany czas dostawy od 1-5 dni roboczych. Przy czym opłaty za wysyłkę wynoszą odpowiednio:
             
a) Poczta Polska list polecony - 11 zł brutto
b) Firma Kurierska - 20 zł brutto
   
7. Koszty dostawy są zawsze wyraźnie wskazane podczas składania Zamówienia, przy czym koszt dostawy Towarów o łącznej wartości powyżej 200 zł brutto przy płatności przelewem (przedpłata) albo za pośrednictwem Przelewy24.pl są pokrywane przez Sprzedawcę.
 
8. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres dostawy, pracownik dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny.
 
9. Do każdego zamówienia Sprzedawca dołącza fakturę lub paragon.
 
10. Zamówienia są zrealizowane tylko wtedy, gdy adres dostawy jest na terenie Polski.
Dołącz do naszego mailingu!